Náplň práce
Hľadáme pravú ruku!
Ak si samostatná/-ý, flexibilná/-ý a zodpovedná/-ý, možno si to práve Ty, koho hľadáme.
Typický deň na tejto pozícii môže zahŕňať:
- Controlling a správu provízií spoločnosti a následnú prípravu podkladov pre ich úhradu
- Správu obchodných zmlúv s finančnými inštitúciami v sektore poistenia
- Vedenie agendy, reporting a zastrešenie komunikácie s NBS
- Evidencia a vyhodnocovanie služobných jázd
- Správa pokladne a drobných finančných transakcií
- Evidencia došlých a vyšlých faktúr spoločnosti
- Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom.
- Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
- Organizovanie obchodných a osobných stretnutí nadriadeného.
- Vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní.
- Objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia.
Spoliehame sa na teba, že aj drobné čiastkové úlohy zadávané CEO zvládneš s profesionalitou a presnosťou a budeš skvelou podporou aj pre našu sieť obchodných partnerov, rád/-a poskytneš konzultačné a poradenské služby.
Očakávame, že budeš posilou nášho tímu, kde môžeš naplno využiť svoju kreativitu, samostatnosť a organizačné schopnosti v riadení administratívnych procesov nastavených pre našu spoločnosť.
Preferované osobnostné predpoklady a zručnosti:
- logické myslenie a organizačné schopnosti
- dôslednosť a spoľahlivosť
- záujem na sebe pracovať a učiť sa nové veci, technológie a postupy
- schopnosť samostatne a iniciatívne riešiť problémy a výzvy
- komunikatívnosť
- negociačné schopnosti
- zodpovednosť a samostatnosť
- tímový hráč
- aktívny vodič